Divinity: Original Sin les dará un…simulador de vacas, con su kit de desarrollo

Browse By

DOSleved_port

El editor para Divinity: Original Sin estará disponible para los usuarios de la versión beta del juego en Steam Early Access, a partir del próximo 26 de junio, el cual permitirá crear misiones en la campaña y nuevo contendido multijugador, además de ofrecer un módulo de muestra en la forma de un simulador de vacas.

La disponibilidad del Toolkit en Early Access precederá al lanzamiento formal de Divinity: Original Sin el 30 de junio — tras tres retrasos — brindándole a los jugadores la facilidad de modificar la campaña principal, y crear una propia, manipular el terreno y editar las texturas y modelos existentes, añadir nuevos hechizos y habilidades, así como administrar los mods desde Steam Workshop, o desde le mismo juego.

El nuevo video de Divinity: Original Sin destaca las distintas características del título, y muestra brevemente el editor en acción. Larian Studios llevara a cabo el mismo jueves 26 un stream en Twitch a las 11am CT — originalmente planeado para hoy en la mañana — donde estarán realizando mods al Cow Simulator 2014 con el editor del juego.

  Galería

 

 

[accordion]

[pane title=”Comunicado”]

Cow Simulator 2014 announced by Larian Studios, comes with Divinity Engine Toolkit

Larian Studios announced today that the editor for Divinity: Original Sin, will be available as part of the Early Access beta on June 26th.

Not only is the Divinity: Original Sin editor the first multiplayer game editor since Neverwinter Nights, it comes with a sample module called Cow Simulator 2014.

Cow Simulator 2014 is perhaps the finest cow simulation ever released. It serves as an example mod for would-be creators and permits users to play as a cow (even in co-op with up to 4 players) and complete a quest or fight in the arena.

The Divinity Engine Toolkit allows players to:

• Make new adventures that you can play in singleplayer or multiplayer
• You can modify the main campaign or create your own
• Manipulate terrain and edit existing models and textures
• Write your own stories and dialogs
• Create behaviors and scripts with easy-to-use scripting language
• Alter existing or add new skills, stats and spells
• 1-click export to Steam Workshop
• Add and manage your mods via Steam Workshop or inside the game

Modders looking for lessons need only tune into Twitch today starting at 18:00 CET where Larian artists will be using the editor to mod Cow Simulator 2014 into an epic mod worthy of the cow simulation crown.

[/pane]

[/accordion]